.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی؛
مجلس پرونده تخلف دولت را به قوه‌ قضائیه تحویل دهد
شمال نیوز :معتقدم حتی اگر یک روز به آخر عمر دولت مانده باشد، مجلس وظیفه دارد با قانون گریزی دولت به طور جدی مقابله کند و از همین رو باید برای تخلف دولت در اجرای مصوبه...
مجلس پرونده تخلف دولت را به قوه‌ قضائیه تحویل دهد

 عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس نهم، با خلاف دانستن اجرای مصوبه "مهرآفرین" از سوی دولت، تصریح کرد: مجلس باید پرونده این تخلف دولت را به قوه قضائیه تقدیم کند.

به گزارش شمال نیوز؛غلامعلی جعفرزاده ایمن آبادی عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس  درباره اقدام دولت مبنی بر ابلاغ مصوبه مهرآفرین از سوی دولت خلاف ابلاغ مجلس گفت: در این زمینه اعتراض شدیدی نسبت به ضعف عملکرد مجلس در قبال تخلفات دولت دارم.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی، افزود: مجلس ۲ بار اعلام کرد که اجرای مصوبه مهرآفرین دولت خلاف است اما دولت بدون توجه به اینکه رئیس مجلس این مصوبه را خلاف قانون دانسته به اجرای آن اصرار ورزیده است.

وی ادامه داد: معتقدم حتی اگر یک روز به آخر عمر دولت مانده باشد، مجلس وظیفه دارد با قانون گریزی دولت به طور جدی مقابله کند و از همین رو باید برای تخلف دولت در اجرای مصوبه مهرآفرین تشکیل پرونده داده شود.

عضو کمیسیون برنامه بودج و محاسبات مجلس نهم، یادآور شد: مجلس بر اساس آئین نامه داخلی مجلس باید برای تخلف دولت در زمینه اجرای طرح مهرآفرین با وجود خلاف قانون دانستن آن از سوی رئیس مجلس، پرونده تشکیل داده و این پرونده را به قوه قضائیه تحویل دهد.

گفتنی است؛چندی پیش غلامحسین الهام در اظهاراتی اعلام کرد که مصوبه‌ای که لاریجانی خلاف قانون بداند، ابطال نمی‌شود زیرا آن مصوبه طبق خود قانون عادی اجرا می‌شود لذا اگر دولت اصلاح نکرد، مواردی که مغایر اعلام شود، ملغی‌الاثر می‌شود و بقیه موارد و بندهای آن نیز بر سر جای خود هستند.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که تمام دستگاه نظارتی به‌ویژه دیوان عدالت اداری، دیوان محاسبات و مجلس شورای اسلامی مصوبه اخیر دولت (مهرآفرین) را خلاف قانون اعلام کرده‌اند، اما متأسفانه دولت هر بار به بهانه‌ای مانند حاشیه‌‌سازی و یا اظهارات جنجالی از اجرای قانون فرار می‌کند.خانه ملت


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();
نظرات خوانندگان :

hamed 25 ارديبهشت 1392
باشه چشم
ميگيم تحويل بدن
هه هه
*** 25 ارديبهشت 1392
چی میگه این آقا!!!!؟؟؟؟
نا شناس 26 ارديبهشت 1392
صد رحمت به کفن دزد پارسال
معلوم نیست گیر کی بیفتید تا روزی هزار بار دعا گوی اینها شوید
احمدي نودهي 26 ارديبهشت 1392
اقاي مهندس كمي هم به فكر حوزه انتخاباتي خودتان باشيدمدم شهر رشت با لاخص مناطق شمالي اب شرب ندارند وروستا ي منطقه هر وقت به مدير كل اب روستايي مراجعه مي كنند ايشان مي گويند طرح هزار روستا الان حدود ده سال اين حرف را مي شنويم واقعا قحط رجال بود فكري براي اين اداره بكنيد ايشان اگر لياقتمديريت داشت شركت شفا رود را به گند نمي كشيد در مورد اب كشاورزي هم ديگه نپرس حداقل كمي هم به درد دل مردم گوش كنيد ما دوستت داريم ادم با جراتي هستي فكر اساسي كنيد اين مشكلات از ضعف مديريتي اقايان ابفار واب منطقهاي مي باشد
مسلم 25 ارديبهشت 1392
این مجلس که مظهر قانون است اما متاسفانه خود خلاف قانون عمل میکنه را چی باید به آن گفت؟ 100نفر از نمایندگان در کار شورای نگهبان دخالت میکنند و خواستار رد صلاحیت یکی از ستون های انقلاب میشوند و در زمانیکه این آقایان بیشترشان بدنیا نیامده بودند آقای هاشمی مشغول مبارزه و زندان و تبعید بودند. حال میگویند باید قوه قضاییه به تخلفات دولت رسیدگی کند حال به تخلف نمایندگان مجلس چه نهادی یا مرجعی باید رسیدگی کند؟
اريا 28 ارديبهشت 1392
مهندس جان قربانت گردم فكري به حال مديران اب منطقه اي ابفاي شهري ابفاي روستايي بكنيد با اين روند تا چند سال اتي استان 1400ميلي متر بارندگي بحران اب خواهد داشت مردم يقه شما را مي گيرند هر چه باشد شما نماينده مر كز استان هستييد

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.189 seconds.